חנות מוצרי פרסום ומתנות ממותגות

היכן אני יכול למצוא מוצרים ממותגים

היום מיתוג הוא הכל, לכן לכל חברה או ארגון יש לוגו, ששילמו כסף רב על העיצוב שלו ושכרו אנשי מקצוע כדי שיתכננו אותו. כולנו מכירים את הלוגו של החברות הכי גדולות במשק כמו קוקה קולה או בזק. חברות כאלו ואחרות שרוצות לפרסם את עצמם לא רק יסתפקו במוצרים או השירותים שלהן, אלא ירצו שהסמל המסחרי הזה שמייצג אותן והשם שלהן יהיו בכל מקום אפשרי. לשם כך חברות קטנות, אפילו קטנות כמו משרד עורכי דין עירוני או משרד פרסום, יכולים להוציא שורה של מוצרי פרסום ומתנות שעליהן חרוט או רקום הלוגו שלהן.

אילו סוגים של מתנות ממותגות קיימות?

אותן חברות או ארגונים שרוצים לפרסם עצמם יכולים לעשות זאת בעזרת מגוון של מוצרים, כמו למשל מוצרים משרדיים כגון עטים, מחברות וכדומה. בנוסף למוצרי פרסום קיימות גם מתנות ממותגות שהחברה יכולה לחלק לעובדים שלה, ללקוחות שלה או אפילו לאנשים שאינם קשורים אליה, זאת על מנת להרחיב את הפרסום של השם והלוגו שלה. בין היתר חברה יכולה להוציא ספלים, מחזיקי מפתחות, פרטי לבוש ותיקים, מטריות ממותגות ומוצרים רבים אחרים. כמובן שאם תרצו גם מתנות ייעודיות לחג או לאירוע חברה מסוים, תוכלו לבקש מהחברה שממנה תרכשו את אותן מתנות ממותגות להוסיף מלבד שם ולוגו החברה גם הקדשה קצרה שקשורה לאותו מאורע שתרצו לציין. באירוע סוף השנה הבא בחברה שלכם תוכלו להשוויץ עם מתנות שוות שנושאות את שם החברה.

למי לפנות כדאי להוציא לחברה שלי מגוון של מתנות ממותגות?

אם אתם רוצים להוציא למשרד החדש שפתחתם מתנות ללקוחות ולעובדים כמו צמידי סיליקון עם שם החברה, שעונים ממותגים, סיכות וכדומה, תרצו לפנות לחברה שמוציאה מוצרי פרסום ומתנות. לשם כך תוכלו לחפש חברה ותיקה בשוק הישראלי שעבדה עם לקוחות רבים ויודעת להתאים את המוצרים שלה לצרכי כל לקוח. אחת החברות הגדולות ביותר בישראל לקחת היא "ביג מרקט יבוא ושיווק". לחברה שכבר 20 שנה עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מבחר מוצרי פרסום לעסק או לבית וכן מתנות ממותגות, אתר קטלוג מוצרי הפרסום ומתנות שמראה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת ללקוחותיה. ביג מרקט מתמחה בהתאמת המוצרים שלה לכל אירוע ולכל תקציב. ניתן לקבל את המוצרים עם הדפסת לוגו, חריטת לייזר או רקמה. אתם מוזמנים להצטרף לשורת לקוחות החברה שעימה נמנים משרדי ממשלה, בנקים, חברות, מוסדות אקדמיים וארגונים רבים נוספים.