whatsapp

מתנות שמפרסמות אותך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תיקי גב ממותגים

    תיקי גב הם אחד מהדברים האלה שתמיד טוב ותמיד צריך אותם בבית. לא משנה אם אתם מתכננים לצאת לטיול משפחתי, צריכים לשלוח את הילד לגן או סתם מגיעים ליום שבו אתם צריכים לסחוב הרבה דברים – תיק גב יעשה את העבודה בצורה הטובה והנוחה ביותר. לרבים מאיתנו יצא להיתקל בתיקי גב עם תמונות או איורים, אך האם יצא לכם להיתקל בתיקי גב ממותגים? בשנים האחרונות חברות רבות מחליטות להשקיע ולהעניק לעובדים שלהם תיקים ממותגים, ואם אתם גם שוקלים לבצע הזמנה כזו אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

    למה לי להשקיע בתיקי גב ממותגים?

    כשאנשים הולכים בעולם הם לא תקועים עם הראש ברצפה. אנשים מסתכלים על העולם שמסביבם ובוחנים אותו וכן, וגם מסתכלים על אנשים אחרים. במידה ותשקיעו בתיקי גב ממותגים, תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם ישתמשו בהם ויסתובבו איתם במגוון רחב של מקומות, בתחבורה הציבורית או סתם ברחוב. במידה ותעצבו את התיק הממותג בצורה מעניינת שתופסת את העין, תוכלו להיות בטוחים שאנשים רבים יסתכלו על התיק והמותג שלכם יישאר להם בזיכרון.

    על אילו סוגים של תיקי גב אוכל להדפיס תוכן ממותג?

    כל חנות וכל אתר מציעים מגוון שונה של תיקי גב עליהם ניתן להדפיס או להציג תוכן ממותג. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של תיקים שתוכלו להפוך אותם לתיקים ממותגים. החל מתיקי גב סטנדרטיים, דרך תיקי גב ניילון, תיקים צבעוניים, תיקי בד ועוד.

    מה אוכל לשים על תיק הגב הממותג שאני מזמין?

    מה שתבחרו! תוכלו להציג עליהם את הלוגו של החברה או העסק שלכם, איור משעשע, משפט שאתם מאמינים בו או אפילו את כולם ביחד. עם זאת, חשוב לזכור ששטח הפנים של התיק מוגבל, לכן חשוב לבוא עם רעיון מגובש ולפיו לראות לאיזה סוג של תיק הוא מתאים והיכן הוא יוכל להיות מוצג בצורה הטובה ביותר.

    תיקי גב ממותגים מחיר

    אנחנו ב"ביג מרקט שיווק" מקווים שהצלחנו להראות לכם את הפוטנציאל השיווקי והקידומי של תיקי גב ממותגים. יש לכם כבר רעיון בראש ואתם מוכנים לבצע הזמנה? מעולה! אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת שתוכלו לקבל את התיקים הממותגים האיכותיים ביותר.

    בין הלקוחות שלנו

    מתנות שמפרסמות אותך

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתר קטלוג