whatsapp

מתנות שמפרסמות אותך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הדפסה על צמידי סיליקון

    כולנו מכירים את צמידי הסיליקון, אותם צמידים דקים בצבעים עבים שאנשים רבים הולכים איתם בחיי היום-יום. צמידי הסיליקון נמצאים בסביבה כבר כל כך הרבה זמן שהם נהיו פריט אופנתי ואף פריט הצהרתי מקובל לחלוטין, אך לא תמיד אנחנו מקדישים לו מחשבה. הדפסה על צמידי סיליקון היא לא תהליך מורכב במיוחד, ולרוב הוא גם זול יותר מסוגי הדפסות אחרות, אז למה אנשים נוטים לזלזל בהם? לנו זה לא ברור. על מנת לנסות לעשות איתם טיפת חסד, אספנו עבורכם תשובות על השאלות שאולי אפילו לא חשבתם עליהם.

    הדפסה על צמידי סיליקון – את מי זה יכול לשמש?

    יש מגוון קבוצות ואנשים באוכלוסייה שמשתמשים בצמידי סיליקון למגוון של מטרות:

    • הורים או צוותים חינוכיים שיחלקו צמידים צבעוניים לילדים על מנת לזהותם בקלות במקומות הומי אדם
    • ילדים אלרגניים רבים מסתובבים עם צמידי סיליקון המדגישים מהי האלרגיה ממנה הם סובלים
    • אנשים המשתתפים במחאה\ רוצים להביע הזדהות כלשהי
    • מארגני אירועים\ חתונות שרוצים להעניק לאורחים שלהם מתנה מיוחדת
    • מעריצים של להקות
    • ספורטאים
    • אנשים שמשתמשים בצבע הבוהק של הצמיד כאמצעי זהירות בשעות החשכה
    • אנשים שרוצים להשתמש בצמידים כאמצעי מיתוג שלהם או של העסק שבבעלותם
    • משתתפים בתנועות נוער
    • אנשים שרוצים לגוון את המראה שלהם

    צמיד סיליקון עם כיתוב

    ממש לא. הדפסה על צמידי סיליקון יכולה לעשות על צמידים במגוון רחב של גדלים, בהתאם למה שהחנות המוכרת מציעה. ניתן לבצע הדפסות על צמידי סיליקון דקים ורחבים כאחד, כל עוד יש בהם מספיק מקום כדי להכניס את מה שאתם רוצים שיראו.

    מהו המחיר של הדפסה על צמידי סיליקון?

    המחיר של צמידי סיליקון משתנה בהתאם לכמות ובהתאם לדברים שאתם בוחרים להדפיס עליו. לרוב, צמיד יחיד לא אמור לעלות יותר מכמה שקלים, ומרבית החנויות שמציעות צמידי סיליקון מודפסים למכירה נותנות מחירים משתלמים במיוחד עבור הזמנות גדולות.

    צמידי סיליקון מודפסים

    אנחנו מקווים שפתחנו לכם מעט את הראש בכל מה שקשור להדפסה על צמידי סילקון. אנחנו ב"ביג מרקט שיווק" שמחים להציע לכם את שירותי ההדפסה על צמידים שלנו ונשמח לספק לכם את המוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

    אין אף בן אדם שלא יצא לו להיתקל בצמידי סיליקון. אתם יודעים, אותם צמידים צבעוניים שילדים ובני נוער נוהגים ללבוש וללכת איתם לפעמים או כאלו שאתם מקבלים אחרי הופעה שווה במיוחד. בעלי עסקים רבים לא יודעים כמה הצמידים האלו יכולים להיות כלי שיווקי מיוחד או מתנה שילדים אוהבים במיוחד וכי הם יכולים אפילו לעזור לכם במכירות! כדי שלא תפספסו יותר אף לקוח, הכנו עבורכם רשימה שתסכם לכם את כל היתרונות השונים שצמיד סיליקון יכול להעניק גם לכם.

    אז איך צמידי סיליקון יכולים לעזור לעסק שלי?

    כפי שכבר כתבנו, לא מעט אנשים ובני נוער נהנים ללכת עם הצמידים האלו עליהם בחיי היום-יום. לרוב, הצמידי מגיעים בצבעים בוהקים שמושכים את העין, כך שמספיק שבן אדם אחד ילך עם צמיד סיליקון עם המותג שלכם ואתם יכולים להיות בטוחים שאנשים יסתכלו עליו וירצו לראות מה כתוב על הצמיד. בנוסף, לא מאוד יקר לייצר אותם ותוכלו לחלק אותם לאנשים רבים ובכך להגדיל את החשיפה של העסק שלכם.

    מה אני יכול לשים על צמיד הסיליקון שלי?

    הכל! אתם יכולים להטביע על הצמיד את הלוגו או את הסלוגן של העסק שלכם, אתם יכולים לרשום משפט קצר שמתאר את החברה או את המוטו שלה, אתם יכולים לרשום ציטוט מפורסם שאתם מזדהים אתו, להדפיס ציור קטן ומשעשע – אין גבולות! השטח של הצמיד אמנם קטן, אך זו לא תהיה בעיה לשים עליו כל מה שתרצו.

    אילו צבעים של צמידי סיליקון קיימים בשוק?

    כיום, צמידי סיליקון מגיעים בכל הצבעים שאתם יכולים לחשוב עליהם. מה היתרון בכך? אם יש צבע שאהוב עליכם במיוחד או שכבר מזוהה עם העסק או החברה שלכם, אתם יכולים פשוט להנפיק צמידי סיליקון בצבע הזה בלבד! אם תרצו תוכלו גם להכין צמידים בכל צבעי הקשת, כך שכל לקוח יוכל למצוא צמיד בצבע האהוב עליו.

    צמידי סיליקון ייחודים

    אנחנו מקווים שעשינו לכם חשק לקום על הרגליים ולהזמין צמידי סיליקון שיקדמו גם את העסק שלכם. אנחנו ב"ביג מרקט שיווק" מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת שתוכלו לקבל את הצמידים שלכם בהקדם האפשרי!

    בין הלקוחות שלנו

    מתנות שמפרסמות אותך

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתר קטלוג