whatsapp

מתנות שמפרסמות אותך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מתנות לסוף שנה

    מתנות לסוף השנה – מורות וגננות

    סוף השנה! איזו תקופה מרגשת, לילדים ולגדולים מהחג. סוף השנה הוא זמן מעולה להוקיר לתודה לאנשים שהיו שם בשבילנו במהלך השנה כולה, אבל לפעמים המטלה של למצוא מתנה יכולה להיות משימה לא פשוטה. איזו מתנה יכולה להיות גם שימושית וגם עם טאצ' אישי? איזו מתנה יכולה להתאים לגננת של הילד? לבוס בעבודה? למורה שעכשיו מסיימת איתנו את כיתה י"ב? על מנת לעזור לכם לעשות קצת סדר בים המתנות, הכנו לכם רשימה של מתנות שכל אחד ישמח לקבל לקראת סוף השנה.

    מתנות סוף שנה

    מורות, גננות וכל אנשי החינוך הם האנשים שזקוקים לפינוק הכי גדול בסוף השנה. הם האנשים שמשקיעים מעל ומעבר בחינוך של הילדים שלנו, אז למה שלא נפנק אותם בחופש שלהם? אם בא לכם לפרגן למורה של הילד ולרמוז לה שאולי תפנק את עצמה בחופשה, אתם יכולים לקנות לה כרית אורטופדית לצוואר שגם מתאימה לנסיעות. אם זו השנה האחרונה שלה עם הכיתה או המחזור הזה בגן, תוכלו לקנות לה ספל עם הדפסה של תמונה של כולם יחד או מחזיק מפתחות עם הדפסה.

    למצוא מתנה לבן אדם שאחראי עלייך זו משימה מעט טריקית, אך לגמרי אפשרית. במידה והבוס שלכם אדם מעט מפוזר, תוכלו לקנות לו לוח הודעות שולחני, מתנה שהיא גם שימושית וגם עיצובית. הבוס שלכם אדם שאוהב לצחוק וגם אוהב לעשן? הפתיעו אותו במאפרת אימוג'י מיוחדת.

    מתנות לסוף השנה – קולגות

    לא משנה במה אתם עובדים, בטוח מצאתם אנשים שאתם מתחברים אליהם ובא לכם לפנק אותם לקראת סוף השנה. יש לכם חברה במשרד שתמיד קר לה? תפנקו אותה בכרית לחימום במיקרוגל, מתנה שימושית גם בבית וגם במשרד. יש לכם חבר לעבודה שתמיד מתלונן שנתפס לו הגב? תראו לו שאתם מקשיבים ותביאו לו מיני מסג'ר שיעשה את העבודה.

    מתנות סוף שנה לצוות מורים

    אנחנו מקווים שפתחנו לכם קצת את הראש והצלחנו לגרום לכם לחשוב על מתנות שיתאימו לרצונות שלכם. את כל המוצרים שהצענו פה ועוד הרבה אחרים תוכלו למצוא אצלנו ב"ביג מרקט שיווק".

    בין הלקוחות שלנו

    מתנות שמפרסמות אותך

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתר קטלוג