למה כדאי לכם לקנות מוצרי קידום מכירות לחברה שלכם

מה הם מוצרי קידום מכירות

מוצרי קידום מכירות או מוצרי קד"מ בקיצור, הם אחת מהדרכים הכי מורות ונפוצות היום לגרום לכך שהשם והלוגו של החברה או הארגון שלה יהיה נפוץ בכל רחבי ישראל. מי מאיתנו לא זוכר את אותה מתנה מאגודת הסטודנטים באוניברסיטה, החולצה שקיבלנו בסיום הטירונות מהיחידה בצבא או עט מהמשרד של אמא שהיה לנו בבית ולקחנו איתנו לבית הספר בתיק. אותם מוצרי פרסום או מתגנות ממותגות באים במגוון רחב של מוצרים שמשמשים לצרכים שונים. מבחינת המפרסמים מדובר בשטח פרסום קל ונפוץ שהוא גם רב פעמי למשך שנים רבות ונמצא לפעמים בבית או במשרד כך שהשם והסמל נחרטים בזכרון האנשים בקלות.

איזה סוגים של מוצרי קידום מכירות קיימים בשוק כיום

ישנם סוגים רבים של מוצרי קידום מכירות, בין אם מדובר במוצרי פרסום לעסקים או מתנות ממותגות לעובדים או לקוחות החברה. בין היתר תוכלו למצוא מוצרים משרדיים כגון עטים, ספלים, מחזיקי מפתחות, מחברות ומוצרים אחרים שנמצאים על שולחנות העבודה של כולנו. ישנם מוצרים נישאים כגון חולצות, תיקים, מטריות ממותגות וכו'. כנראה שגם בבית שלנו יש כמה מוצרים שכאלו עם הלוגו של החברה או הארגון שקיבלנו זאת ממנו. אין ספק שמדובר בשיטת פרסום קלה וזולה. אם אנחנו המעסיקים רוצים לפרסם כמה החברה שלנו היא מקום ששווה לעובדים לעבוד בו, נוכל לארגן לדוגמא אירוע סיום שנה שבו הלוגו יופיע לא רק על אותן מתנות ממותגות אלא גם על שלטים ודגלים ברחבי האירוע. כך נוודא שכל העובדים יעזרו לנו לפרסם את החברה כשהם יעלו תיעוד של אותו אירוע לרשתות החברתיות.

איפה אני יכול לקנות לחברה שלי מוצרי קידום מכירות

אם אני רוצה להוציא תיקי גב ממותגים לעובדי החבר שלי אני יכול לפנות לחברה שמתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים קידום מכירות שכאלו. אחת החברות הגדולות ביותר בישראל לקחת היא "ביג מרקט יבוא ושיווק". לחברה שכבר 20 שנה עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מבחר מוצרי פרסום לעסק או לבית וכן מתנות ממותגות, אתר קטלוג מוצרי הפרסום ומתנות שמראה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת ללקוחותיה. ביג מרקט מתמחה בהתאמת המוצרים שלה לכל אירוע ולכל תקציב. ניתן לקבל את המוצרים עם הדפסת לוגו, חריטת לייזר או רקמה. אתם מוזמנים להצטרף לשורת לקוחות החברה שעימה נמנים משרדי ממשלה, בנקים, חברות, מוסדות אקדמיים וארגונים רבים נוספים.