מתנות יוקרתיות לכל מטרה

מה הם מוצרי פרסום לעסק

בין אם החברה שלכם הוקמה ממש בשנה האחרונה או שמדובר באחת החברות הגדולות והחזקות במשק, כולם רוצים לפרסם את עצמם ולכולם יש מתחרים על הלקוחות וההכנסות. תקציב הפרסום הוא אחד הגדולים בכל חברה וארגון מה שמספק הרבה עבודה למשרדי הפרסום והמכירות וכן לחברות שמייבאות ומשווקת מוצרי פרסום ומתנות ממותגות כאלו על מנת לענות על הצרכים של אותן חברות. על אותם מוצרי קידום מכירות שכאלו יהיה השם והלוגו של החברה על מנת להפיץ אותה ולהציג אותה באירוע חיובי. באירוע החברה הבא תוכלו לוודא שכאשר כל העובדים שלכם יעלו פרסומים ברשתות החברתיות השם של החברה יתנוסס בכל פעם.

איזה מוצרים לקידום מכירות או מתנות לעובדים אני יכול לקנות היום

ספלים עם הדפסה של השם והלוגו של החברה, תיקים שעליהם מופיע הלוגו של האוניברסיטה שבה למדתם, עט עם השם של המשרד שבו אבא שלכם עבד ומוצרים רבים ואחרים הם כולם דוגמאות טובות למוצרי קידום מכירות, או מוצרי קד"מ בקיצור. מוצרי פרסום שכאלו יכולים להיות מוצרים עסקיים כמו עט או מחברת, מוצרים לבית כמו ספל או כרית וכמובן שגם מתנות לחג או לכל אירוע של העסק. כאשר אתם מתכננים אירוע סיכום שנה שתרצו לפנק בו את העובדים של החברה שלכם במטרה שישאיר אצלם רושם טוב תוכלו להוציא שורה של מוצרים כאלו. הפרסום הזה עם שם ולוגו החברה בכל מקום יכול להגיע רחוק יותר ממה שחשבתם. אנשים רבים יראו את זה שכן בניגוד לפרסומות המוצרים האלו לא נעלמים אחרי 20 שניות.

עם איזו חברה כדאי לעבוד

במקרה ואתם רוצים למשל לעשות הדפסה על מחזיק מפתחות של שם ולוגו העסק שלכם כדי לחלק ללקוחות שלכם, כדאי לכם לפנות אל חברה שמתמחה במוצרי פרסום בשוק הישראלי ויכולה להתאים את המוצרים שלה לצרכים שלכם. אחת החברות הגדולות ביותר בישראל לקחת היא "ביג מרקט יבוא ושיווק". לחברה שכבר 20 שנה עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מבחר מוצרי פרסום לעסק או לבית וכן מתנות ממותגות, אתר קטלוג מוצרי הפרסום ומתנות שמראה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת ללקוחותיה. ביג מרקט מתמחה בהתאמת המוצרים שלה לכל אירוע ולכל תקציב. ניתן לקבל את המוצרים עם הדפסת לוגו, חריטת לייזר או רקמה. אתם מוזמנים להצטרף לשורת לקוחות החברה שעימה נמנים משרדי ממשלה, בנקים, חברות, מוסדות אקדמיים וארגונים רבים נוספים.