מחפשים רעיונות למתנת סוף שנה לתלמידים?

הימים עוברים לאט, אך שנים חולפות מהר, ולפעמים מהר מידי. והנה, עם הגיע סופה של שנת לימודים נוספת, הגיעה העת לבחור במתנה מכובדת וסמלית עבור התלמידים, שנראה שרק אתמול הגיעו צעירים יותר. הם גדלים כל כך מהר, וזה תמיד מפתיע מחדש, ורגע לפני הסוף, הנה כמה רעיונות שיסייעו לכם לבחור מתנת סוף שנה לתלמידים עם ערך מוסף.

מתנה פרסונאלית – הכי אישי

הטרנד הלוהט של מתנה, שעליה מופיע שמם של הילדים שמקבלים את המתנה, תמיד עושה את העבודה. היתרון במתנה פרסונלית הוא בקשר המיידי שנוצר עם המתנה. יש משהו בשם שלנו, שאוטומטית קושר אותנו אל המתנה עד כדי כך, שפחות משנה מה קיבלנו, משמח אותנו לגלות שחשבו עלינו באופן אישי, ולכן זוהי מתנה שנשמור לעד. למתנה פרסונלית אפקט פסיכולוגי מובהק, ואם הוא עובד טוב על המבוגרים, אין ספק שהוא עצמתי יותר עבור הילדים. מתנות פרסונליות יכולות להיות מחברת אישית, ספלים עם לוגו, מחזיק מפתחות, מגבת, תיק ועוד. המבחר הוא אינסופי, והריגוש אדיר.

מתנה פרקטית ושימושית

הכי מבאס לקבל מתנה שאין מה לעשות איתה. זה נחמד לקבל כל דבר, שכן הוא מעיד על כך שחשבו עלינו, אך אם מקבל המתנה יחוש שבסך הכל ניסיתם לצאת ידי  חובה, לא השגתם את המטרה, ואפילו פספסתם אותה, ובענק. לכן מומלץ לבחור במתנה פרקטית, שניתן להשתמש בה. ואם אנו מעניקים אותה בסוף השנה, הרי שמגבת או תיק חוף, צידנית וכיסא חוף יכולים להיות רעיון נפלא. גם ספל אישי, בקבוק שתייה או מחזיק מפתחות יכולים להיות מאוד שמישים.

מתנה טרנדית ומדליקה לכל ילד וילדה

בכל תקופה יש טרנד חולף. יכול להיות שבעוד חודשיים ישכחו מהמתנה שלכם, אך אם היא נחשבת כיום פופולרית ואהודה, הרי שעשיתם את היום לכל ילד וילדה שיקבלו אותה. זוכרים את טירוף הספינרים? מה עם צמידי הסיליקון עם השעון? הטרנדים האלו עדיין בועטים וקיימים, וכמובן, שלכל מין ניתן להתאים את הטרנד שמאפיין אותו. אגב, חד קרן או כובע פאייטים מתחלפים הם הצעקה האחרונה בקרה הבנות לאורך כל השנה האחרונה.

מתנת סוף שנה לתלמידים בשילוב תמונה אישית

אם פרסונליזציה יוצרת קשר רגשי עם המתנה, תארו לעצמכם מה קורה לילד שמקבל ספל או פאזל להרכבה עם תמונה שלו מודפסת על גביו? ובמקרה הזה תשמחו לא רק את הילד, אלא גם את ההורים, שתמיד שמחים לראות את תמונות ילדיהם על גבי מתנות ואביזרים. גם אם הם לא ישתמשו בזה, הם בטח ישמרו את זה עד שהילד יגיע לחופה, לפחות.

מתנת סוף שנה שמתאימה לעונת הקיץ

וואו, המבחר הוא ענק. החל ממידנית או כובע ועד לחולצות דריי פיט סופגות זיעה ומונעות ריחות לא נעימים. כשחופשת הקיץ בפתח, אין טוב יותר מלתת מתנה שמתלבשת בול על העונה החמה.

מתנה עם מחשבה

מארז משחקי חשיבה יכול להיות גם מתנה חינוכית וגם פעילות מהנה עם החברים והמשפחה. האם אתם רוצים לאתגר אותם?

הפתעות לכל עת

בביג מרקט משווקים מגוון מתנות לתלמידים, לעובדים, לקבוצת גיבוש ועוד. אם אתם מחפשים מתנת סוף שנה לתלמידים, מתנת סיום קורס, שי לחג, מתנות לאורחים לחתונה ועוד, אנו הכתובת הנכונה.

נשמח לעזור לכם לבחור את המתנה המתאימה לתקציב שעומד לרשותכם ובהתאם לצרכים שלכם. בין המוצרים שאנו משווקים תמצאו עטים יוקרתיים, מסגרות לתמונות, מוצרי קמפינג, מתנות לבית, מוצרי קד"ם, מארזים ותיקי כנסים, אביזרים לסלולר ועוד.