פרסום באמצעות מוצרים יומיומיים ומתנות ממותגות

איך אני יכול לקנות לחברה שלי מוצרים ממותגים

אחד התחומים הכי מתפתחים בשוק התעסוקה כיום הוא עולם הפרסום. זה היה נכון עוד בתקופה שהחלו הפרסומות בטלוויזיה והתפתח מאוד כאשר מרחב האינטרנט התגלה כשטח פרסום אין סופי, בין אם ברשתות החברתיות השונות או במנועי החיפוש כמו גוגל. כיום אין אחת מאיתנו שלא נחשף לעשרות פרסומות בכל יום כאשר הוא גולש בפייסבוק או אינסטגרם. יכולת הפרסום הזו נפגשת עם הצורך של חברות וארגונים רבים לפרסם את עצמם. בשוק הקפיטליסטי כדי להגדיל הכנסות תמיד רוצים לפרסם כדי למשוך עוד לקוחות. כיום אחת הדרכים הראשיות היא באמת אותו פרסום דרך המדיות השונות מהטלוויזיה ועד האינטרנט. אך עדיין קיימות דרכים שונות וותיקות יותר של פרסום בעולם הפיזי. אחת הדרכים המוכרות ביותר הוא מוצרי פרסום ומתנות ממותגות כמו הדפסה על כובעים, ספל ממותג וכדומה.

איזה מתנות ממותגות אני יכול להוציא לחברה שלי

חברה שרוצה לארגן אירוע סוף שנה לעובדים שלה כמובן תנצל את האירוע כדי לפרסם כמה החברה מצליחה וגם העובדים שלה מאושרים. אחת הדרכים הכי נפוצות לעשות כן היא לוודא שיהיה מיתוג בכל מקום אפשרי כדי שכאשר עובד כלשהו יעלה תמונה לרשתות החברתיות כל מי שיצפה בכך יראה את הלוגו והשם של החברה ויחשוב שזה מקום שכיף לעבוד בו. באירוע שכזה יכולות להיות למשל מתנות לסוף שנה כמו פריט עם קולאז' של תמונות מהשנה האחרונה, למשל חולצה או כרית ממותגת שכזו.

איפה קונים מוצרי פרסום או מתנות ממותגות לארגון או לחברה

אם אתם רוצים לרכוש לחברה שלכם או לאירוע ספציפי שאתם מארגנים מוצרים כמו דיסק און קי ממותג, ספל עם סמל הארגון, תיק גב, מחברות, ומוצרי פרסום אחרים נוספים, כדי לכם לפנות לחברה שמתמחה במוצרי פרסום ומתנות ממותגות שתוכל לספק את הצרכים שלכם. אחת החברות הגדולות ביותר בישראל לקחת היא "ביג מרקט יבוא ושיווק". לחברה שכבר 20 שנה עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מבחר מוצרי פרסום לעסק או לבית וכן מתנות ממותגות, אתר קטלוג מוצרי הפרסום ומתנות שמראה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת ללקוחותיה. ביג מרקט מתמחה בהתאמת המוצרים שלה לכל אירוע ולכל תקציב. ניתן לקבל את המוצרים עם הדפסת לוגו, חריטת לייזר או רקמה. אתם מוזמנים להצטרף לשורת לקוחות החברה שעימה נמנים משרדי ממשלה, בנקים, חברות, מוסדות אקדמיים וארגונים רבים נוספים.