פרסום החברה שלכם באמצעות מוצרים ממותגים עם שם ולוגו

למה כדאי לחברה או ארגון לרכוש מתנות ממותגות

פרסום הוא הכל היום, חברה או ארגון שהשם שלהם לא נפוץ לא תתרחב, לא תקדים את ההכנסות שלה וכנראה שלה תצליח להחזיק מעמד בשוק. בעולם הישן יכולת לבנות מוניטין מפה לאוזן. אך כיום כאשר אתה מתחרה עם כל כך הרבה שחקנים שיכולים להיכנס לשוק ולשווק את עצמם ברשתות החברתיות, לא תשרוד אם תפעל בשיטות ישנות. לכן מומלץ להשתמש בשיטות פרסום שונות כדי להפיץ את השם, הלוגו והמוניטין הטוב של החברה שלכם. רוב הפרסום היום יהיה במרחב האינטרנט באמצעות פרסומות, אך אין לזלזל בחשיבותו של פרסום לא ממוסד. מי מאיתנו לא ראה פרסום ברשת חברתית של חברה שעובד בחברה גדולה כמו מייקרוסופט או בנק גדול, שבזמן אירוע חברה השם והלוגו שלה הופיע בכל מקום, למשל בהדפסה על ספל או מתנה ממותגת אחרת שכזו.

איזה סוגים של מוצרי פרסום קיימים היום

חברה שרוצה להפיץ את השם והלוגו שלה תוכל לעשות זאת באמצעות מוצרי קד"מ, כלומר מוצרי קידום מכירות. אותה שורה של מוצרים יכולים להיות מתנות למשרד כמו עטים, ספלים ומחברות, מוצרים לבית כמו מחזיקי מפתחות, כובעים או מטריות וכמובן גם מתנות כדוגמת כריות חימום או שעונים ממותגים. ישנה שורה ארוכה של מוצרים מסוג זה שנמצאים סביבנו כל היום בין אם במשרד או באוטובוס בדרך אליו כשאנחנו רואים סטודנט עם תיק שעליו הלוגו של המוסד האקדמי שבו הוא לומד.

איפה כדאי לקנות מתנות עם שם החברה שלנו

אם החלטתם לרכוש מספר מתנות לעובדים של החברה שלכם תוכלו לשים את כולם אפילו בתיק אלבד ממותג עם שם ולוגו החברה. אין גבול לכמות המוצרים שעליהם ניתן לפרסם את החברה שלכם, ולשם כך כדאי ליצור קשר עם חברה שתעזור לכם בכך. אחת החברות הגדולות ביותר בישראל לקחת היא "ביג מרקט יבוא ושיווק". לחברה שכבר 20 שנה עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מבחר מוצרי פרסום לעסק או לבית וכן מתנות ממותגות, אתר קטלוג מוצרי הפרסום ומתנות שמראה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת ללקוחותיה. ביג מרקט מתמחה בהתאמת המוצרים שלה לכל אירוע ולכל תקציב. ניתן לקבל את המוצרים עם הדפסת לוגו, חריטת לייזר או רקמה. אתם מוזמנים להצטרף לשורת לקוחות החברה שעימה נמנים משרדי ממשלה, בנקים, חברות, מוסדות אקדמיים וארגונים רבים נוספים.